Мәзір
ҚР мемлекетінің рәміздері

Қазақстан Республикасының Туы
Қазақстан Республикасының Елтаңбасы
Қазақстан Республикасының Әнұраны

Президенттің Жолдауы

Жолдаулар

Мектеп туралы ақпарат

Мектеп туралы ақпарат
Негізгі бет

Мемлекеттік сатып алу

Ақпарат

Халықпен жұмыс істеу

Нормативтік құқықтық акт
Азаматтарды қабылдау кестесі
Электронды үкімет порталы

Жаз

Ақпарат

Мемлекеттік қызмет

Ақпарат

Норм-құқ. құжаттар

Қазақстан Республикасындағы еңбек кодексі
Қазақстан Республикасының Тіл туралы Заңы
Бала Құқықтары туралы конвенция
Бiлiм туралы
Конституция – еліміздің Негізгі Заңы Ол туралы тарихи – танымдық түсініктер
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту

Әдістемелік қызмет

«МИФ» әдістемелік бірлестігі
«НҰР» (ҚАЗАҚ ТІЛІ, ТАРИХ, ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ) ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІГІНІҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Ағылшын тілі әдістемелік бірлестігі
Мектеп алды және бастауыш әдістемелік бірлестігі

Нұсқаулықтар

Баланы ұрып тәрбиелеуге бола ма?
Ережелер
Ата-аналар үшін жадынама
Сынып жетекшілер мен мұғалідерге ұсыныстар
ҰБТ
Оқушыларға арналған қызықты тесттер

РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ

Ақпарат

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
Қамқоpшылық кеңес

Ақпарат

МДС

Ақпарат

Сабақ кестесі
1-ші ауысым

1 Сабақ - 08:00 - 08:40
2 Сабақ - 08:45 - 09:25
3 Сабақ - 09:40 - 10:20
4 Сабақ - 10:25 - 11:05
5 Сабақ - 11:20 - 12:00
6 Сабақ - 12:05 - 12:45
7 Сабақ - 12:50 - 13:30
8 Сабақ - 13:35 - 14:15

2-ші ауысым

1 Сабақ - 13:35 - 14:15
2 Сабақ - 14:20 - 15:00
3 Сабақ - 15:15 - 15:55
4 Сабақ - 16:00 - 16:40
5 Сабақ - 16:55 - 17:35
6 Сабақ - 17:40 - 18:20
7 Сабақ - 18:25 - 19:05

Қосымша ақпарат

Сабақ кестесі

Күнтізбе
«    Сентябрь 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Күнделік
ҰБДҚ
bilimland
Электрондық үкімет
Сенім телефоны
Наш опрос

Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился


CALL-центр


«Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлмінің Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі»

 

Жалпы білім беретін оқу орындары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік қызметін көрсету:

- Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне сәйкес (ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің м.а. 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39/НҚ бұйрығы) «Балаларды жалпы білім беретін оқу орындарының арасында ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі құжаттарды қабылдау бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдары, «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы жүзеге асырылатыны және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын (ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығы) белгіленген талаптарына, яғни 10-тармағына бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды портал немесе көрсетілетін қызметті беруші арқылы қағаз жеткізгіште қабылдау белгіленген.

Мемлекеттік қызмет көрсету уақыты

Жұмыс кестесі сағат 9.00 бастап 18.30 дейін, жұмыс күндері: дүйсенбі-жұма (демалыс және мереке күндерін санамағанда), үзіліс уақыты: сағат 13.00-14.30. тел.56-46-22

 

 

      

 

Просмотров: 15
Комментариев: 0
25
09
тлф
Рейтинг:
Категория: Информация

тлф

Просмотров: 9
Комментариев: 0

Информация о доступности организации образования для маломобильных групп

Наименование организации

Адрес

Телефон

Часы работы

Создание безбарьерного доступа (наличие пандуса, кнопки вызова)

Место нахождение зоны оказания государственных услуг

1

ГУ «СШ №9им Г.Кайырбекова ОО акимата города Костаная»

Кайырбекова, 334

56-57-18

9.00-18.00

имеются

Кайырбекова, 334

Просмотров: 4
Комментариев: 0
18
09
Конституция сабақтары
Рейтинг:
Категория: Информация

«Конституция сабақтары»

 

«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» ММ-де   4-9 қыркүйек аралығында 1-4 сыныптар  арасында «Қазақстан Республикасының Конституциясына – 25 жыл» атты сынып сағаттары өткізілді.

 

Оның мақсаты: Конституциялық-құқықтық мәдениет деңгейін арттыру, оқушылардың Конституциялық патриотизмін дамыту.

Штаттық режімде  1-4 сыныптарының сынып жетекшілері сынып сағаттарын    пікірталас, ойын, викторина ретінде өткізді.Барлығы штаттық режимде бұл сабақтарға 9 кезекші сынып қатысты.  Іс-шара барысында оқушылар конституциялық құқықтар мен міндеттер туралы білім деңгейін арттыруға ықпал еткен Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерімен танысты.

     Ал қашықтық  форматта оқитын балалармен  сынып сағаттары ZOOM платформасы және Whatsapp желісі арқылы бейнематериал, презентация, пікірталас жүргізу арқылы тиімді өткізілді.

 

Конституция сабақтары
Конституция сабақтары
Конституция сабақтары

Просмотров: 18
Комментариев: 1

 

 

 

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 24 сәуірдегі
№ 158 бұйрығына
11-қосымша

"Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік қызметті көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік қызметті көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) "Азаматтарға арналған үкіме" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, орналасқан жері бойынша жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      2) жеке сәйкестендiру нөмiрi - жеке тұлға, соның iшiнде өзiндiк кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты – мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі;

      4) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге, табиғи монополиялар

 

 

 субъектілерінің желілеріне қосуға техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі - портал);

      5) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ).

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. "Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) алу үшін жеке тұлға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарына, білім беру ұйымыдарына (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші), Мемлекеттік корпорацияға немесе портал арқылы осы Қағидаларға 2-қосымшаға "Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген құжаттарды қоса бере отырып, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш береді.

      4. Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      5. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      6. Мемлекеттік корпорация құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге курьер арқылы жеткізуді 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      7. Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметке сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама жіберіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      9. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын, баланың туу туралы куәлігін, некеге тұруды куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді ("АХАЖ тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде мәліметтер болмаған жағдайда) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері және көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.

     

 

Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісім алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті портал арқылы қабылдаудан бас тартады.

      10. Құжаттарды тексеру қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 3 (үш) жұмыс күні ішінде қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерге жолдама (жолдама) (бұдан әрі - жолдама) не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды.

      11. Көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде жолдаманы не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға немесе Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      12. Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке куәлігін (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілі) ұсыну кезінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация бір ай ішінде нәтижені сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оны көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген жағдайда Мемлекеттік корпорацияның сұранысы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      13. Құжаттарды қараудың жалпы мерзімі және жолдама алу не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту 5 (бес) жұмыс күнін құрайды.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес беріледі.

      Мемлекеттік қызметті тікелей көрсеткен көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

      15. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Мемлекеттік білім беру
мекемелеріндегі білім алушылар
мен тәрбиенушілердің
жекелеген санаттарына қала
сыртындағы және мектеп
жанындағы лагерьлерде
демалуы үшін құжаттар
қабылдау және жолдама беру"
мемлекеттік қызметті көрсету
қағидаларына
1-қосымша

 

Нысан

 

Нұр-Сұлтан, Алматы және
Шымкент қалаларының,
облыстық маңызы бар
аудандар мен қалалардың
жергілікті атқарушы органның
басшысына
____________________________
____________________________
өтініш берушінің Т.А.Ә.
(бар болғанда) және жеке
сәйкестендіру нөмірі, мына
мекенжайы бойынша тұратын:
____________________________
(елді мекен атауы, тұрғылықты
мекенжайы, телефоны)

Өтініш

      Менің кәмелет жасқа толмаған (Т.А.Ә. (бар болғанда) туған күні және жеке сәйкестендіру нөмірі) (мектеп № және сынып литерін көрсету) оқитын баламды _______________________________________________(оқу жылын көрсету) қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуын қамтамасыз етілетін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тізіміне қосуды сұраймын.

      Ақпараттық жүйелерде сипатталған "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" 2013 жылғы 21 мамырдағы Қазақстан Республикасының Заңымен құпия қорғалатын мәліметтерді қолдануға келісемін.

      "___" _____________20__ жыл                         қолы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Мемлекеттік білім беру
мекемелеріндегі білім алушылар
мен тәрбиенушілердің
жекелеген санаттарына қала
сыртындағы және мектеп
жанындағы лагерьлерде
демалуы үшін құжаттар
қабылдау және жолдама беру"
мемлекеттік қызметті көрсету
қағидаларына
2-қосымша

"Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, білім беру ұйымдары

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының коммерциялық емес қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация);
3) білім беру ұйымдары;
4) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

1) көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы өтініш берген кезде – 5 (бес) жұмыс күні.
2) көрсетілетін қызметті берушіде немесе Мемлекеттік корпорацияда құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;
3) көрсетілетін қызметті берушінің қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут, Мемлекеттік корпорацияда – 15 минут.

4

Көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерге жолдама не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Порталда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі және сақталады.

6

Көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсету кезінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі аралықтағы түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін;
2) Мемлекеттік корпорацияда: еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен сенбіні қоса алғанда белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.
Қабылдау "электрондық" кезек тәртібімен, көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша немесе қамқорлыққа мұқтаж кәмелетке толмаған баланың тіркелген жері бойынша жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезекті "брондауға" болады;
3) порталда: жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күнімен жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің: www.edu.gov.kz интернет-ресурсында;
2) www.egov.kz порталында орналасқан.

8

Құжаттардың тізбесі

Көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде:
1) өтініш;
2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) "АХАЖ тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде мәліметтер болмаған жағдайда (бұдан әрі - АХАЖ АЖ) не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлігі;
4) АХАЖ АЖ-де мәліметтер болмаған жағдайда не Қазақстан Республикасынан тыс жерде некеге тұрған немесе бұзған жағдайда некеге тұру немесе бұзу туралы куәліктің көшірмесі;
5) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (бұдан әрі - № 907 бұйрық) (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) бекітілген нысанға сәйкес сауықтыру лагерiне баратын мектеп оқушысына медициналық анықтама;
6) мәртебесін растайтын құжаттың көшірмесі:
мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар үшін - көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;
жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балалар үшін - алған табысы туралы құжаттар (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, балаларға және басқа да асырауындағыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);
отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін - жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, отбасыда тәрбиеленетін балалар үшін қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиелеуді бекіту туралы уәкілетті органның шешімі;
төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл көмекті талап ететін отбасылардан шыққан және білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін - отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру негізінде алқалы орган айқындайды.
порталда:
1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен немесе бір рет пайдаланатын құпиясөзбен куәландырылған, көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыс операторы ұсынған абоненттік нөмірі порталдың есеп жазбасына тіркелген және қосылған жағдайда, электрондық құжат нысанындағы өтініш;
2) "АХАЖ тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде мәліметтер болмаған жағдайда (бұдан әрі - АХАЖ АЖ) не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
3) АХАЖ АЖ-де мәліметтер болмаған жағдайда не Қазақстан Республикасынан тыс жерде некеге тұрған немесе бұзған жағдайда некеге тұру немесе бұзу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;
4) № 907 бұйрықпен бекітілген нысанға сәйкес сауықтыру лагерiне баратын мектеп оқушысына медициналық анықтаманың электрондық көшірмесі;
5) мәртебесін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі:
мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар үшін - көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;
жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балалар үшін - алған табысы туралы құжаттар (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, балаларға және басқа да асырауындағыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);
отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін - жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, отбасыда тәрбиеленетін балалар үшін қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиелеуді бекіту туралы уәкілетті органның шешімі;
төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл көмекті талап ететін отбасылардан шыққан және білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін - отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру негізінде алқалы орган айқындайды.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) "Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 қаулысында белгіленген талаптарға көрсетілетін қызметті алушының сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Мемлекеттік білім беру
мекемелеріндегі білім алушылар
мен тәрбиенушілердің
жекелеген санаттарына қала
сыртындағы және мектеп
жанындағы лагерьлерде
демалуы үшін құжаттар
қабылдау және жолдама беру"
мемлекеттік қызметті көрсету
қағидаларына
3-қосымша

 

Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі

      Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа алып,

      "Азаматтар үшін Үкімет" Мемлекеттік корпорацияның коммерциялық емес

      қоғамы филиалының № __ бөлімі____________________________________

      (мекенжайды көрсету) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген

      тізбеге сәйкес Сіз ұсынған құжаттар топтамасының толық болмауына байланысты

      _________________________________________________________________

      (мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы) мемлекеттік қызмет көрсетуге

      құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) ____________________________________________________;

      2) ____________________________________________________;

      3) ____________________________________________________.

      Осы қолхат әр тарапқа біреуден 2 данада жасалды. Т.А.Ә. (бар болғанда)

      (Мемлекеттік корпорацияның қызметкері) __________________ (қолы)

      Орындаушының Т.А.Ә. (бар болғанда) _____________________

      Қабылдаушының Т.А.Ә. (бар болғанда) ____________________

      (көрсетілетін қызметті алушының қолы) "___" _____________ 20__ жыл

 PDgq5I4sAVAN29FHu7K8Yg5f59f91e1ah.rar [41,43 Kb] (cкачиваний: 1)

Просмотров: 13
Комментариев: 0
14
08
Зорлық зомбылық жол жоқ
Рейтинг:
Категория: Информация
Просмотров: 69
Комментариев: 4
10
08
Латын әріптер
Рейтинг:
Категория: Информация

 

 

 

2019-2020 оқу жылына арналған инновациялық және эксперименталды қызметінің талдауы

 

«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Ғ.Қайырбеков атындағы

№9 орта мектебі» ММ

 

           2019-2020 оқу жылына арналған мектепте білім беру кеңістігінде

инновациялық-эксперименттік қызметті ұйымдастыру туралыҚостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 20.09.19 жылғы № 1181 бұйрығы

          Эксперимент мақсаты:  оқушыларға латын әліпбиінің тарихын, сөздердің түрленуінен, тіл категориялары, грамматика салалары, орфоэпиялық, орфографиялық заңдылықтары туралы түсінік бере отырып, оқытуда даралауға және өз  пікірін еркін жеткізуге, ойын жүзеге асыруға бағдарлау, мобильді қосымшаларда еркін жұмыс жасауға, емле ережелерін ескере отырып латын әліпбиінде сауатты жазуға,оқуға машықтандыру, ұжым мұғалімдері, ата-аналар арасында латынға көшу жұмыстарын насихаттау.

          Эксперимент міндеттері:Оқушының жалпы ой-өрісін жетілдіретін, шығармашылық қабілеттерін дамытатын, байқағыштық қабілетін арттыруға арналған жаттығу жұмыстарын жүргізу. Латын әліпбиі бағдарламасы талап еткен грамматикалық мағлұматтарды жете меңгерту. Оқушылардың пән негізін терең қабылдауын қамтамасыз ету. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру.

           Күтілетін нәтиже: Оқушы шығармашылықпен жұмыс істейді; өз бетінше ізденеді, қажетті ақпаратты жинайды; латын қарпінде  сауатты жазуға, оқуға дағдыланады; мобильді қосымшаларда жұмыс жасай отырып, бәсекелестікке үйренеді. Жинақталған тәжірибені облыс, қала көлемінде бөліседі.

           Жыл бойы эксперимент алаңының жоспары бойынша көптеген  жұмыстар атқарылды. «Латын графикасына саяхат» атты таңдау курсы дайындалып,4Б сыныбында үйірме жұмысы жүргізілді. Эксперимент қатысушылары 15 оқушы. Былтырғы оқу жылында бір ғана сыныпта латын әліпбиін үйрену бойынша үйірме болса,биылғы оқу жылында 9 сыныпта яғни 1а,ә,б,в, 4а,ә,б,в және 2в сыныбында үйірме жұмыстары ұйымдастырылып, латын әліпбиіне үйрету жүргізіліп келді. «Латын әліпбиіне көшу мәселесі» атты желтоқсан айында 1-8 сыныптарға арналған мектепішілік жалпы ата-аналар жиналысы болды. Барлығы 115 ата-ана қатысты. Мақсаты: латын әліпбиін насихаттау және түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Баяндаманы  облыстық «Тілдарын» тілдерді оқыту орталығының оқытушысы және тренері Талапова Г.М. оқыды.Жиналыс соңында алғыстарын айтып, қажетті мәлімет алғандарын білдірді. Қараша айында қазақ мектептерінің қатысуымен «АТАЖҰРТ» интеллектуалды байқауы өткізілді. Былтырғы оқу жылында 9 мектеп қатысса,биыл 11 мектеп қатынасты. Әрине бұл байқауда да латын әліпбиіндегі мобильді қосымшалармен жұмыс жасалып,   насихаттау жұмыстары жалғасты.Өрлеу АҚБАОұйымдастыруымен болған дөңгелек үстелде «Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшу жағдайында мұғалімнің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру»  біздің эксперимент алаңының жұмыстары таныстырылды.

 

 

 

Эксперимент алаңының  тәжірибесімен бөлісу мақсатында Ергалиева М.А. «Қостанай таңы», Жумагулова Г.Б.,  «Қостанай даусы» газеттеріне мақала жариялады. Желтоқсан  айында мектепте «Латынға көшу жұмыстарын ұйымдастыру және насихаттау»  тақырыбында педагогикалық  кеңес  өткізілді. Алаң жұмыстарындағы тәжірибесімен Ергалиева М.А., Якупова Н.А. бөлісті. «Латын графикасына саяхат» атты 3-сынып оқушыларына арналған интеллектуалды сайыс ұйымдастырылды.Ақпан айында қалалық білім бөлімінің жоспарына сәйкес біздің мектебімізде «Латын әліпбиіне көшу – біздің тәжірибемізде» атты қалалық  семинар өткізілді. Қала мектептерінен 28   мұғалім қатысты. Семинар барысында 8 сабақ көрсетіліп мына  бастауыш сынып мұғалімдері латын әліпбиін меңгерту  тәжірибелерімен бөлісті.(Макенова Б.Н., Түлкенова А.М., Жакаева А.Б., Баймухамбетова ж.К., Досанова Г.Н., Досбаева Г.Г., Якупова Н.А.). Және де эксперимент жетекшісі Ергалиева М.А. мынадай іс-шараларға қатысып, эксперимент алаңындағы жүргізіліп жатқан тәжірибесімен бөлісіп отырды:

«Қазақ тілінің латын графикасындағы жаңа емле ережелерін түсіндіру» облыстық семинар. Қазан  2019. Сертификат №138.

«Қазақ тілінің латын графикасындағы жаңа емле ережелерін түсіндіру» атты облыстық семинар. Қазан  2019

Облыстық тілдерді дамыту орталығы ұйымдастырған  «Қостанай облысының білім беру мекемелерінде қазақ тілінің латын графикасына көшуі» дөңгелек үстел. Қараша 2019.

Өрлеу АҚБАОұйымдастыруымен болған дөңгелек үстелде «Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшу жағдайында мұғалімнің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру»  біздің эксперимент алаңының жұмыстары таныстырылды.

             Эксперимент жетекшісі Ергалиева М.А. және үйірме жетекшісі  Якупова Н.А. екеуі бірігіп 3-сыныпқа арналған «Латын әліпбиін үйренейік» таңдау курсын   жасап шығарды. Және наурыз айында  облыстық оқу әдістемелік кеңеске ұсынылды.  

Нәтижесі қаралып жатыр.Таңдау курсы мынадай жинақтан құрастырылды:

  1. «Латын әліпбиін үйренейік» таңдау курсының бағдарламасы
  2. «Латын әліпбиін үйренейік» таңдау курсының жұмыс дәптері
  3. «Латын әліпбиін үйренейік» таңдау курсының ережелер жинағы
  4. «Латын әліпбиін үйренейік» таңдау курсының мәтіндер жинағы

Бұл құрал 3- сынып оқушыларының латын графикасын оқуға, жазуға бағытталған. Бағдарламада жылдық, апталық сағат саны, тақырыптары,әр тақырыптың   меңгерілу мақсаты көрсетілген. Жұмыс дәптерінде кестемен жұмыс, сөзжұмбақ, жұмбақтар , ребус шешу,  сөздерді сәйкестендіру, мәтінге ат қою, мәтінді  толықтыру сияқты тапсырмалар қамтылған.Тапсырмалардың мазмұны тіл және сөйлеу, сөйлеу мәдениеті,дыбыс және әріп,  буын,   дыбыс үндестігі, мәтін, сөз таптары, сөйлемнің бірыңғай мүшелері, мақал-мәтелдерді қамтиды. Ережелер жинағында оқушы емле ережелерін ескереді. Жинақ толығымен оқушының латын әліпбиін үйреніп шығуына бағытталған. Мәтіндер жинағында әр оқушының оқу дағдысының қалыптасуына бағытталған көлемді мәтіндер берілген. Оқушы мәтінді тез, сауатты оқуға машықтанады және танымдық қабілеті артады.

 

 

 

Таңдау курсын аяқтаған оқушылар неге қол жеткізеді: Латын әліпбиіндегі әріптерді пайдаланып сөйлем, мәтін құрастыра алады; сөздерді жазу барысында емле ережесін ескереді; латын қарпінде берілген көлемі үлкен мәтіндерді сауатты оқиды, мазмұнына сәйкес сұрақтарға жауап береді; латын әліпбиіне негізделген электронды қосымшалармен жұмыс жасай алады; оқушының жас ерекшелігіне сай берілген шығармашылық тапсырмаларды өз бетімен орындай алады; Толығымен апробация 3 «Б» сыныбында 1.09.18- 25.05.19. аралығында   4 тоқсан бойында өткізілді. Ал нәтиже қалай болды: оқу жылының екінші жарты жылдығында «Латын графикасына саяхат» 3 – сынып оқушыларына арналған интеллектуалды танымдық ойыны ұйымдастырылды. Барлық 3 «А», 3 «Ә»,3 «В» сыныптарының арасынан эксперименттегі 3 «Б» сынып оқушыларының латын  қарпінде дайындалған тапсырмаларды тез,оңай,сапалы орындайтынын,мобильді қосымшаларды тиімді,ұтымды қолданатындарын байқадық.«Жаңартылған білім мазмұнындағы инновациялық тәжірибе» атты қалалық семинарда шеберлік сабақтары берілді. Осы сабақта эксперимент оқушылары өз білімдерін жоғары деңгейде көрсете білді. 31 наурыз 19ж.      «Повышение качества образования – важнейшее условие формирования и развития функциональной грамотности школьников» атты аймақтық ғылыми-практикалық конференциясында бастауыш сынып мұғалімдеріне аталған таңдау курсы  таныстырылып,тәжірибеде таратылды. Эксперимент қатысушыларының нәтижесін бақылау мақсатында оқу жылының аяғында оқу жылдамдығы мен жазу сауаттылығы тексерілді. Нәтижесінде оқу жылдамдығы 66,6%, жазу сауаттылығы 91,6% көрсетті.

          Қорытынды. Аталған пысықтаулар жүйелендірілген және қаланың білім беру ұйымдарымен оқу-тәрбие процесінде тәжірибеде қолдануға болады. Эксперимент нәтижелері 2020 жылдың 20 ақпанында "Латын әліпбіине көшу  - біздің тәжірибемізде" атты қалалық семинарда, Өрлеу АҚБАО ұйымдастыруымен болған  «Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшу жағдайында мұғалімнің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру» атты дөңгелек үстелде,  «Латынға көшу жұмыстары білім мекемелерінде» атты облыстық тамыз конференциясында ұсынылды.

           Шешім. Эксперимент бағдарламасын іске асыру барысында мектеп қол жеткізген оң нәтижелерді ескере отырып, қойылған мақсаттарға қол жеткізу  «Латын  әліпбиіне  көшу – әлемдік  үдеріске жақындау» эксперименті өзінің жұмысын осы  2019 – 2020 оқу жылында сапалы аяқтады деп саналсын.

 

           

https://www.qazlatyn.kz/,

http://emle.kz/,

https://tilqazyna.kz/

https://tilqural.kz/ru,

https://tilmedia.kz/,

http://tilalemi.kz/,

http://atau.kz/,

https://qujat.kz/,

https://sozdikqor.kz/,

https://termincom.kz/

 

 

Мектеп директоры:                                             Молдахаликов А.Н.

Эксперимент алаңының жетекшісі:                    Ергалиева М.А.

 

 

 

Орындаған:  директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары Ергалиева Ментай Амановна, 87015956251, 87142564622.

"Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі" ММ базасында "Латын әліпбиіне көшу – әлемдік үдеріске жақындау" тақырыбы бойынша эксперименттік қалалық алаң  2019 жылдың            1 қыркүйегінен бастап 2020 жылдың 31 мамырына дейін жұмыс істеді.

Просмотров: 47
Комментариев: 1

Өз қорқынышыңды қалай жеңуге болады

Қорқыныш – бұл әрбір адамға тән шынайы сезім. Алайда қорқыныш саған өз мақсаттарыңа қол жеткізуге кедергі келтірсе немесе күйзеліске түсуге мәжбүр етсе, онда басын ашу керек! Біз саған ол үшін не істеуге болатындығын айтып береміз.

1. ТҮСІН

Сен дәл неден және неліктен қорқатыныңды түсінуге тырыс. Сенің қорқынышыңның себебі шынайы ма? Дәл не нәрсе саған жайсыздық әкеледі? Сен өз қорқынышыңды тапсаң, саған оны жеңу әлдеқайда оңайға түседі.

2.ТЫНЫС АЛ

Егер де күтпеген жерден қорқынышты бір нәрсемен бетпе-бет кезігіп қалсаң, саған қарапайым тыныс алу техникасы көмектеседі. Тынысыңды ішіңе тартып тоқта да, онға дейін сана, сосын деміңді шығар. Содан кейін үш секунд бойы  мұрныңмен дем алып, аузыңмен жәйлап шығар. Тыныс алу барысында сенің денең мен ойың қалай босаңсығанын және қалыпты күйге келгенін сезін.

3. АЙТ

Өзіңнің қорқынышың туралы басқа біреумен бөлісу туралы ойдың өзі, сенің үрейіңді ұшыруы мүмкін, дегенмен де мұндай қадам саған әжептәуір көмектесуі мүмкін. Жақын досыңа немесе туғаныңа сенім білдір – кейде өзіңнің қиыншылығың туралы біреуге жәй ғана айтудың өзі өміріңді әлдеқайда жақсартуы мүмкін.
4. ЖАЗ

Егер де өзіңнің қорқынышың туралы айту – сен үшін ең соңғы шара болса, онда ол туралы жаз. Күнделік жазу саған өзіңнің қорқынышың мен оның жасырын себептері туралы әлдеқайда жақсы түсінуге көмектеседі. 

5. ПОЗИТИВ ІЗДЕ

Өзіңнің қорқынышыңнан әлдебір позитивті және пайдалы нәрсе табу – қиындау, бірақ тиімді. Көпшіліктің алдына шығып өнер көрсетер алдында мазасызданасың ба? Өз ойларың туралы көпшілік адаммен бөлісу мүмкіндігі кез-келген адамда бола бермейтіндігі туралы ойла. Ұшудан қорқасың ба? Саяхаттай алатындығың үшін бүкіл әлемге ризашылығыңды білдір. Алғыс айту сезімі – күшті сезім, ол қорқынышты жеңуге және мазасыздануды басуға мүмкіндік береді. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Как избавиться от неуверенности

  1. Определите свои положительные свойства. Каковы ваши лучшие качества? Что вам удается? Включите в этот список достижения, которыми вы гордитесь. Размышляйте об этом. Похлопывайте себя по плечу!
  2. Установите свои собственные стандарты вместо того, чтобы сравнивать себя с другими.
  3. Помните, что идеальных людей не бывает. Если вы будете предъявлять к себе сверхчеловеческие требования, вы быстро выдохнетесь. Поэтому расслабьтесь. Не будьте столь беспощадны к себе. Принимайте себя, как есть, и на этом стройте свою жизнь.
  4. Выберите себе хобби. Найдите что-то, что радует вас и вызывает у вас чувство гордости.
  5. Подбадривайте себя. Почаще говорите себе: «Я могу», «Это получится», «Сегодня у меня будет хороший день». Или: «В следующий раз у меня получится лучше». Так, поощряя себя, вы поднимете свое настроение.
  6. Всегда принимайте комплименты. Не стесняйтесь их. Просто отвечайте искренним «спасибо». Даже если поначалу вам будет неловко, сделайте это полезной привычкой!
  7. Ищите в других положительные качества. Попробуйте говорить что-нибудь приятное всем, с кем встречаетесь, неважно что. Если вы ищете хорошее, вы найдете его! И это заражает — другие тоже начнут видеть в вас хорошее.
  8. Старайтесь окружать себя хорошими людьми. Знакомые и друзья влияют на наши мысли, чувства и поступки. Выбирайте таких друзей, которые, радуясь жизни, заставят радоваться и вас. Такие солнечные души испускают лучи вдохновения и уверенности.
  9. Думайте о своем будущем в положительном ключе. Посвятите несколько минут тому, чтобы представить, как вы добиваетесь своих целей.

10. Держите голову выше. Шагайте прямо — спокойным и твердым шагом. Вы дадите знать миру (и себе), что с чувством собственного достоинства у вас все в порядке.

11. Улыбайтесь! Разве есть лучший способ сообщить другим, что вы счастливый, уравновешенный человек, которому есть что предложить окружающим?

 

Просмотров: 76
Комментариев: 2
23
07
Хабарландыру
Рейтинг:
Категория: Информация
Просмотров: 144
Комментариев: 13